Pasek rozrzadu PowerGri 5027

Kod: 5027
Szacunkowe terminy wysyłek:
Przesyłka kurierska, płatność: przedpłata – 1-2 dni robocze
Przesyłka kurierska, płatność: za pobraniem – 2-3 dni robocze
Przesyłka paczkomaty, płatność: przedpłata lub pobranie – 2-3 dni robocze
Cena: 34,00 zł z podatkiem VAT

Pasek rozrzadu PowerGrip® nr katalogowy: 5027


Większe wyzwania dla pasków w wymagających zastosowaniach

Obecne dziś na rynku bardzo wyrafinowane silniki pracują w wyższych temperaturach i prędkościach. Średnice kół pasowych są mniejsze dla redukcji przestrzeni pod maską samochodu. Ponadto większość współczesnych silników wyposażona jest w górne wałki rozrządu. Te coraz ostrzejsze warunki pracy stawiają większe wyzwania producentom pasków. Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dla zapewnienia maksymalnej trwałości zaleca się stosowanie wyłącznie pasków, które są zamiennikami i odpowiadają specyfikacji OE.

Paski rozrządu Gates są zamiennikiem dla OE

Paski rozrządu Gates są produkowane zgodnie z najbardziej restrykcyjnymi wymogami OE i odpowiadają specyfikacjom producentów samochodów z całego świata. Dostarczamy paski rozrządu do nowych silników głównym producentom z Europy, Ameryki, Azji i Ameryki Łacińskiej.

Ta ogólnoświatowa grupa klientów korzysta z myśli inżynieryjnej i potencjału produkcyjnego koncernu Gates, jak również z jego wyjątkowego know-how w zakresie projektowania i materiałoznawstwa.

Producenci samochodów, którzy stosują paski Gates

Alfa Romeo

IvecoPeugeot

Audi

JaguarPorsche
Autovaz

Land Rover

Range Rover

Chlysrel

MANRenault
CitroenMazdaSeat
DaciaMercedesSkoda
DaewooMiniSubaru
FiatMitsubishiToyota
FordNissanVolkswagen
HondaOpelVolvo

 


 

Oferta produktowa:

 

1. Paski rozrządu PowerGrip® firmy Gates

Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości materiałów oraz przemyślanej konstrukcji paski PowerGrip® zapewniają to, czego potrzebujesz.

2. Zestawy rozrządu PowerGrip® Kit i PowerGrip® Kit Plus firmy Gates

Źle funkcjonujący układ rozrządu może spowodować poważne problemy. Wysoko prawdopodobnym jest, że źródło uszkodzenia jednego elementu będzie również oddziaływało na pozostałe komponenty układu. Metodą gwarantującą poprawne i bezpieczne funkcjonowanie jest wymiana pasków rozrządu, kół pasowych luźnych i napinaczy w tym samym czasie. Szerokość oferty zestawów PowerGrip® Kit stanowi idealne rozwiązanie.

Firma Gates oferuje również rozbudowane zestawy PowerGrip® Kit Plus. Zawierają one dodatkowo pierścienie uszczelniające i uszczelki olejowe lub pompy wodne. W zestawach PowerGrip® Kit Plus dostarcza się wszystkie elementy, które mogą być niezbędne do wymiany w układzie rozrządu. Wszystkie komponenty są wytwarzane przez dostawców na OE. Pozwala to zapewnić najwyższą jakość kompletu. Zestaw oferowany jest w pudełku z przeznaczeniem do konkretnego zastosowania.


Konstrukcja pasków rozrządu PowerGrip®

 

Mieszanka

Paski rozrządu PowerGrip® firmy Gates są wytwarzane z trwałej mieszanki gumy. Większość pasków stosowanych w nowoczesnych silnikach produkuje się przy użyciu wysoko nasyconego nitrylu (HSN). Do 1985 roku, kiedy to firma Gates wprowadziła do produkcji pierwszy pasek z HSN, podstawowym materiałem był polichloroplen. Konstrukcja HSN wygląda tak samo jak polichloroplenowa, jednakże znacznie przewyższa ona starą konstrukcję pod względem właściwości pracy w wysokich temperaturach, typowych dla współczesnych silników. Paski HSN są warte swojej ceny. Kosztują więcej niż paski wykonane z pilichloroplenu. Wynikająca różnica stanowi mały udział w ogólnych kosztach wymiany paska, a ich zastosowanie jest konieczne dla osiągnięcia zadowalającego okresu użytkowania. Dzisiejsze układy napędowe wymagają zastosowania pasków o wysokiej wytrzymałości. Podobnie jak Gates, producenci samochodów używają konstrukcji HSN w zdecydowanej większości nowoczesnych silników. Paski wykonane z polichloroplenu nie są w stanie zapewnić odpowiedniej trwałości przy obecnych uwarunkowaniach pracy silnika. Nie można zatem stosować wymiennie pasków wyprodukowanych z różnych mieszanek, tj. HSN, ACSM, wysoko-temperaturowego polichloroplenu lub polichloroplenu.

 

Profil zęba

odpowiedni profil zęba paska rozrządu zapewnia stałe i odporne na poślizg przeniesienie mocy. W zależności od zastosowania różni się rozmiarem, kształtem i rozstawem. Starsze konstrukcje pasków rozrządu posiadały profil trapezowy. Nowe zastosowania wymogły wprowadzenie profilu krzywoliniowego i krzywoliniowego modyfikowanego. 

Każdy profil zęba odznacza się odrębną charakterystyką i powinien być właściwie dobrany do konkretnej aplikacji. Nie dopuszcza się stosowania różnych profili zęba zamiennie.


 

Wykrywanie i usuwanie przyczyn uszkodzeń pasków rozrządu

 Jeżeli pasek uległ uszkodzeniu przedwcześnie, bardzo ważne jest ustalenie przyczyny tego uszkodzenia, aby mogły zostać podjęte właściwe kroki w celu usunięcia usterki. W większości przypadków przyczyną usterki jest jeden z uszkodzonych elementów układu napędu.

Jeżeli pasek z jakiegoś powodu musi być zdemontowany, należy założyć w to miejsce nowy pasek. Nigdy nie wolno zakładać paska używanego. Poniższa lista została opracowana przez inżynierów Gates. Pomaga w identyfikacji oraz rozwiązywaniu problemów.


Ponad 100 milionów samochodów w Europie wyposażonych jest w pasek rozrządu. Przy dzisiejszych zaawansowanych technicznie konstrukcjach silników, ważniejsze niż kiedykolwiek jest to, aby nasi Klienci mogli polegać na maksymalnej trwałości wysokiej jakości pasków rozrządu.

Tak więc Gates dostarcza na samochodowy rynek wtórny paski rozrządu PowerGrip® będące odpowiednikami pierwszego montażu (OE) dla praktycznie każdego pojazdu poruszającego się po drogach.

• Produkowane z trwałych i wzmocnionych mieszanek gumowych (HSN), odpornych na ekstremalne temperatury i zabezpieczających pasek przed smarem, kroplami oleju, wilgocią i wycieraniem;

• Precyzyjnie profi lowane zęby umożliwiają optymalny kontakt paska i koła pasowego oraz zmniejszają poziom hałasu;

• Trapezowy, krzywoliniowy lub zmodyfi kowany krzywoliniowy przekrój zębów, w zależności od zastosowania;

• Spiralnie nawijane kordy, wykonane z włókna szklanego, zapewniają podwyższoną elastyczność i odporność na rozciąganie;

• Najnowocześniejsze powłoki chroniące pasek przed działaniem metalowych kół zębatych i zmniejszające poziom wytwarzanego hałasu;

• Pakowane oddzielnie w szczelne pudełka kartonowe, zawierające naklejkę do wpisywania przebiegu oraz informacje z opisem zastosowania paska, ułożenia paska, znaków nastawczych rozrządu i wskazówki montażowe.

Jeżeli powyższy opis jest dla Ciebie niewystarczający, prześlij nam swoje pytanie odnośnie tego produktu. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak tylko będzie to możliwe.
E-mail:
Telefon:
Pytanie:
Przepisz tekst z obrazka: